ÅRETS VIGTIGSTE KONFERENCE FOR DETAIL & HANDEL: Omnichannel!


Dato: 22-04-2015 10:22:16
 

På denne konference får du et grundigt indblik i, hvordan du bliver bedre til at skabe en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af både fysiske og digitale kanaler og dermed opbygge stærkere og mere loyale kunderelationer. Lær hvordan andre virksomheder benytter data til at forbedre både den personlige betjening i butikken og den digitale oplevelse på websitet, i app’en og på sociale medier.

Dine kunder shopper i dag helt anderledes end de gjorde for blot få år tilbage. Amazon har lært dem, at data kan bruges til at skabe en bedre mere relevant oplevelse for dem, og de forventninger tager de med sig, når de besøger din butik, dit website, din app og ser dine opslag på sociale medier. Beslutningsprocessen op mod et køb involverer stadigt flere og flere kanaler. Kunderne bliver inspireret på sociale medier, undersøger produkterne online, spørger deres venner og kolleger til råds, læser nyhedsbreve på mobilen og prøver tøjet i butikken, inden de køber. Derfor er det vigtigt at bruge data til at skabe en sammenhængende oplevelse for kunderne, så de ikke får fornemmelsen af at skulle starte forfra, hver gang de skifter kanal.

HVOR OG HVORNÅR?

Torsdag d. 4. juni 2015, Børssalen, Slotsholmsgade 1, 1216 København K OMNICHANNEL KONFERENCEN 2015 OPSUMMERET I TRE SÆTNINGER:

> Indlæg fra branchens eksperter og landets førende handels- og detailvirksomheder
> Fokus på fremtiden inden for omnichannel marketing og commerce
> Høj grad af involvering af deltagere, diskussion og debat

HVORFOR SKAL DU DELTAGE?

Du skal deltage, hvis du gerne vil styrke dine kunderelationer og vide, hvordan du udnytter nye teknologiske muligheder til at imødekomme forbrugernes stigende forventninger og skabe en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af kanaler. Omnichannel Bogen

 De første 100 tilmeldte modtager et eksemplar af bogen "Hvis det handler om mig, så køber jeg!" skrevet af Rasmus Houlind, der også er moderator ved konferencen. Bogen giver dig svar på og inspiration til, hvordan man i marketing kan arbejde struktureret med at få sin kundevendte kommunikation og service til at hænge sammen på tværs af kommunikationskanaler og berøringspunkter for dermed at få hver enkelt kunde til at føle sig set, hørt, gen- og anerkendt og dermed købe tidligere, mere og oftere.

DU VIL LÆRE MERE OM:

> Hvad "omnichannel" er og hvorfor det er vigtigt for handel og detail nu og i fremtiden
> Magasin og TOP-TOY's omnichannel strategier
> Hvordan du kommer i gang med omnichannel - praktiske råd fra en projektstartsfasen

Læs mere eller tilmeld dig her

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Dansk Erhverv:


Ny rapport: Grænsehandlen giver stadig danske butikker kamp til stregen
Danskerne har taget Halloween til sig
Sådan nedbringer du forbruget af bæreposer i detail
Farvel til den gakkede nøddeafgift
Kursus: Nye retningslinjer for prismarkedsføring
Skal din kollega vinde Danish Retail Award 2017?
Detailkonference: Skab de bedste rammer for vækst i detailhandlen
Morgenmøde: Lær om fremtidens markedsføringskanal
Seminar: Bliv synlig med SEO - lær om strategi og optimering
Seminar: Videomarketing insigths og trends
EU forslag om geoblocking truer danske netbutikker
Nye energimærker fra EU giver forbrugerne klar besked
Morgenmøde: Fremtidens Retail
Seminar: Svindel med betalingskort
Arrangement: Dankort på mobilen - er du klar til at tage imod dine kunder?
Kursus: Det gode erhvervslejemål
2016 blev endnu et rekordår for e-handlen
Frit valg til kontanter gavner både forbrugere og butikker
Ufaglært til faglært - opdateret model til at blive faglært salgsassistent
Udskældt forslag til erhvervslejelov bliver ændret
KURSUS: Håndtering af persondata for medarbejdere
Black Friday bliver den største handelsdag nogensinde
Gratis seminar: Illegal handel med nydelsesmidler og kopiprodukter
Seminar: Succes på sociale medier
Fremtidens købmænd er fundet
Seminar: Reframe Retail - Hvordan iscenesættes fremtidens retail?
Få succes med din netbutik i udlandet
Detailhandelskonferencen 2016 - Mød fremtidens købmænd
Returnerede brugte varer kan ikke sælges igen
Nordiske handelsorganisationer: Stop urimelig støtte til e-handlen fra lande uden for EU
Fornuftigt EU-farvel til bisphenol A i kasseboner
Lad sodavandseffekten sprede sig
Arrangement: Dankort på mobilen - hvor langt er vi?
EU-Kommissionen vil indføre en salgspligt, dog ikke en leveringspligt. Dansk Erhverv er stærkt kritiske over for forslaget
Lækket EU-forslag er en bombe under dansk e-handel
Væksten er online! Konferencen, som stiller skarpt på e-handel
Få succes med din netbutik i udlandet
Arrangement: Giv din digitale salgsmotor et servicetjek
Få styr på den nye persondataforordning! (Aarhus)
Når shitstormen raser - hvordan skal din virksomhed reagere?
Formynderi at stoppe indsamling af kundeoplysninger
Illegal handel med slik skal stoppes nu
Få styr på den nye persondataforordning
Kursus for erfarne ledere 2016 - Styrk dit personlige lederskab og skab merværdi for din virksomhed
Arrangement: Det digitale Back-Office - Frigør ressourcer og fokuser på kerneforretningen
SKAT får nyt redskab i kampen mod udenlandske netbutikkers momssnyd
Forbrugerregler giver meningsløse tab til butikker
Blandet udspil om netkøb fra EU-Kommissionen
Undersøgelse: Black Friday indtager danske butikker
Vinderne af detailhandlens fagprøvepris er fundet
Party Prinsen kommer til en butik nær dig!
Flere danskere handler på nettet
Kom godt i gang med de kontaktløse Dankort betalinger
Nyt initiativ er tiltrængt hjælp til dansk nethandel
Tysk dåsepant gavner de danske butikker
Dansk Erhverv siger ja tak til afgiftslettelser og kontantløse butikker
Dansk Erhverv støtter nyt EU-krav om plastikposer
Styrk din fysiske butik med en webshop – Dansk Erhverv-seminar i Århus
Ældre bruger flest penge på nettet

Om Dansk Erhverv

Dansk Erhverv er erhvervsorganisation og arbejdsgiverforening for fremtidens erhverv. Dansk Erhverv repræsenterer 17.000 virksomheder og 100 brancheorganisationer inden for handel, rådgivning og videnservice, oplevelse og velfærd og transport.

Handelsmarkedet i Dansk Erhverv samler størstedelen af danske virksomheder og brancheforeninger inden for detail- og engroshandel i et stærkt fællesskab. Målet for Dansk Erhverv er, at det skal være attraktivt at drive handelsvirksomhed i Danmark. Vi arbejder dagligt for at skabe de bedst mulige rammer for handelsvirksomhederne, så de har gode forudsætninger for innovation, udvikling og vækst på det nationale og internationale marked

Vision og Mission
Det er Dansk Erhvervs vision at være den mest betydningsfulde politiske repræsentant og foretrukne rådgiver for erhvervslivet. Det er Dansk Erhvervs mission at skabe konkurrencekraft for vores virksomheder i en globaliseret økonomi. Dansk Erhverv varetager virksomhedernes politiske interesser over for alle relevante myndigheder. 

Landets førende rådgivning
Dansk Erhvervs konsulenter og advokater er landets førende inden for en lang række af de udfordringer, som handelsvirksomhederne skal håndtere i hverdagen. Vi er rustet til at give den bedst mulige rådgivning, uanset om der er tale om arbejdsretslige spørgsmål, erhvervsjura, arbejdsmiljøregler eller HR- og ledelsesspørgsmål.

Medlemsfordele
Som medlem af Dansk Erhverv kan du – alt efter medlemskabstype – trække frit på Handelsmarkedets rådgivning.

>> Læs mere her om medlemsskabstyperne og Dansk Erhvervs rådgivningstilbud.


Kontakt
E-mail:
Telefon: 33746000
Web: www.danskerhverv.dk
Adresse: Børsen
Postnummer: 1217
By: København K.

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk