Vigtigere end nogensinde at tiltrække og fastholde flere loyale kunder


Dato: 29-09-2020 09:01:27
 

Det er uforudsigelige tider for både handlende og forbrugere. Det er vist ingen overdrivelse. Og jo mere omskiftelig hverdagen bliver, desto vigtigere er kundernes loyalitet.

Butikker, rejsebureauer, restauranter, caféer, byggemarkeder med mange flere skal både (til)passe forretningen, følge med og rette ind efter i de nyeste regler og restriktioner. Samtidig skal kunder og medarbejdere holde et vågent øje med, hvad de nu må og ikke må i denne uge.

Faste holdepunkter og kontant bonus til loyale kunder

Uanset om man sælger rejser, kæledyr, oplevelser, sko, maling, måltidskasser eller noget helt syvende, er det vigtigere end nogensinde at tiltrække og kræse for de loyale kunder.

I usikre tider er det ekstra effektivt med faste holdepunkter og kontante fordele, der er til at forstå. Der er jo nok at holde styr på i forvejen.

For eksempel gør det livet meget nemmere for alle parter, hvis man finder et kundeklub-koncept, som er enkelt, hverken kræver manuelle udregninger ved kassen eller komplicerede it-integrationer og som virker på tværs af leverandører og brancher .

Kom i godt selskab - det øger basket size og købsfrekvens

Den gode, personlige service er én metode. Den står butikkerne jo selv 100 % for. Kontant bonus til kunderne er en anden, og den er faktisk tæt på at være næsten lige så effektiv. I hvert fald er 93 % af medlemmerne hos Danmarks største indkøbsforening, Forbrugsforeningen, tilfredse.

“Og langt de fleste benytter sig jævnlig af de fordele, der følger med deres medlemskort”, fortæller Forbrugsforeningens administrerende direktør, Finn Borgquist.

“ 84 % af vores medlemmer bruger aktivt deres kort, når de handler, og optjener dermed kontante bonuskroner hos de cirka 4500 webshops og butikker, der er med i samarbejdet”, fortæller han.
De butikker, som samarbejder med Forbrugsforeningen, har i øvrigt også gode grunde til at være tilfredse. De får nemlig adgang til 300.000 loyale kunder, som gennemsnitligt øger deres basket size med 18-37 % - og købsfrekvensen med helt op til 100 %.
---------------------
Sig JA TAK til godt selskab og flere loyale kunder i webshoppen og butikken Det er let at blive partner i Danmarks største indkøbsforening. Hvis du har en Dankort-forbindelse, klarer Forbrugsforeningen resten, og der er intet transaktionsgebyr til NETS på medlemskortet. Du skal bare tage godt imod flere loyale kunder, som handler hos dig oftere og køber mere end gennemsnittet. Se proceduren trin for trin her: Sådan bliver du partner i Forbrugsforeningen

Du er også velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 (9.30 - 16.00)
eller skrive til salg@fbf.dk

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Forbrugsforeningen:


Sådan tænkte Forbrugsforeningen kreativt og hjalp sine samarbejdspartnere i en svær tid
Forårsudgaven af effektivt annoncemedie er klar
Måltidskasserne boomer
Omsætningsrekord og medlemsfremgang i Danmarks største indkøbsforening
Partnere vender tilbage, når kunderne siver til konkurrenten
Sådan får du ekstra digitale kontaktpunkter og adgang til flere købestærke kunder
Medlemsblad understøtter medlemmernes loyalitet
Kampen om loyale kunder vindes med unikt kort

Om Forbrugsforeningen

Forbrugsforeningen er end del af den danske andelsbevægelse og har i mere end 130 år skaffet fordele til foreningens medlemmer og omsætning til de tilknyttede danske butikker.

I dag samarbejder flere end 4.000 fysiske butikker og 500 webshops med Forbrugsforeningen. Det gør de, fordi de får adgang til en attraktiv og pengestærk kundegruppe og et loyalitetsprogram med dokumenteret virkning.

Forbrugsforeningen vækster år for år og havde pr. 31. december 2018 flere end 220.000 medlemshusstande i Danmark.

Tilfredse medlemmer, der kommer oftere og køber mere
Som partner kan du få flere loyale kunder, der ikke alene har en større basketsize og frekvens men også er mindre prisfølsomme. I følge foreningens partnere, handler Forbrugsforeningens medlemmer op til 25% oftere og kommer op til 34% mere i indkøbskurven.

Vil du vide mere om dine muligheder for et samarbejde, er du velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 eller til at læse mere på Jatak.fbf.nu


Kontakt
E-mail: fbf@fbf.dk
Telefon: 33 18 86 20
Web: www.forbrugsforeningen.dk
Adresse: Knabrostræde 12
Postnummer: 1210
By: København. K.

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk