JYSK har valgt partner til 1,5 milliarder aviser


Dato: 15-08-2016 10:21:08
 

Fra 2017 overtager Agency Spring den grafiske produktion af tilbudsaviser for JYSK i 19 lande

Selv om JYSK i dag markedsfører de gode tilbud gennem rigtig mange kanaler, er den velkendte printede tilbudsavis stadig en vigtig del af kommunikationen til forbrugere i hele Europa.

- Forbrugerkommunikation i dag er selvfølgelig meget mere end tilbudsaviser, men med 1,5 milliarder uddelte aviser om året, er det stadig et medie, der betyder meget for JYSK. Aftalen med Agency Spring betyder, at vi fortsat kan udvikle mediet og gøre det endnu stærkere, siger Marketing & Production Manager i JYSK, Peter Kjeldsen.

Agency Spring var i forvejen lead agency for JYSK, og Peter Kjeldsen forventer, at bureauets overtagelse af den samlede avisproduktion i 19 lande vil sætte yderligere skub i innovationssamarbejdet mellem JYSK og Agency Spring.

- JYSK har et mål om at være først med nye idéer. Både når det handler om digital markedsføring og markedsføring i mere traditionelle medier som tilbudsaviser. Ved at øge samarbejdet med Agency Spring kan vi også gøre samspillet mellem digital kommunikation og tilbudsaviser endnu stærkere, siger Peter Kjeldsen.

Forbrugerne vil allerede fra uge 34 i år kunne se effekten af samarbejdet mellem JYSK og Agency Spring, når JYSK præsenterer en fornyet visuel identitet. Der er dog mange flere store opgaver i pipelinen, og både Peter Kjeldsen fra JYSK og Managing Director i Agency Spring Xpress, Lars Bo Hansen, glæder sig til at flytte grænser med det udvidede samarbejde.

- Vi ser frem til at producere verdens bedste tilbudsavis. Jeg tror på, at vi sammen med JYSK kan sætte en ny agenda for, hvordan tilbudsaviser bliver produceret, og vi er glade og stolte over at være blevet valgt til opgaven, siger Lars Bo Hansen.

Den nye aftale mellem JYSK og Agency Spring træder i kraft den 1. januar 2017 og gælder i tre år.


Kontaktinformation:

Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director i JYSK: 52 19 97 53

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra JYSK:


JYSK fejrer rejsegilde på hovedkontoret
Lars Larsen indtog Belgien
JYSK giver salgstips til Red Barnet
Lars Larsen åbner citybutik i Aarhus, hvor det hele begyndte
Skive får en af Danmarks største JYSK-butikker
Lars Larsen Group præsenterer milliardoverskud
JYSK og Tradium fejrer 25 år med elevuddannelse
Elever overtager JYSK-butikker
Lars Larsen klipper snoren til første citybutik i Jylland
JYSK ny hovedsponsor for Silkeborg-Voel KFUM
JYSK åbner i to nye lande
Butiksansatte belønnes for godt JYSK-år
JYSK fortsætter sin fremgang
Massiv interesse for Cyber Monday i JYSK
JYSK forventer rekordomsætning på Black Friday
Her er Jysk's bedste distriktschef, store manager trainee og elev
JYSK lukker alle butikker
JYSK skruer op for inspirationen
JYSKs ledelse passer butikker
JYSK lancerer globalt sortiment på nettet
Markant fremgang for JYSK Nordic
JYSK når milepæl i Polen
Lykkehjul giver digitalt boost til JYSK
JYSK åbner i Georgien
JYSK åbner ny butik i Vejle
JYSK leverer varmen til Kirkens Korshær
Stjernespækket kampagne giver JYSK-kunder ordet
JYSK tager første spadestik til udvidelse af distributionscenter
JYSK åbner på Malta
Nu åbner JYSK i Belgien
JYSK-medarbejdere er gladere end gennemsnittet
JYSK fordobler salget på nettet
JYSK genåbner i Vejle den 12. maj
320 JYSK-butikker får elektroniske hyldeforkanter
JYSKs kunder giver over 100.000 kroner til Red Barnet
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic
Klar med integration på JYSK
Elever overtager JYSK-butikker
JYSK søger over 100 elever
JYSK leverer nyt rekordresultat
Lars Larsen-kæder ny hovedsponsor for Red Barnet
Her er årets butik og årets medarbejdere i JYSK
JYSK afprøver nyt butiksdesign
JYSK og Kirkens Korshær indgår samarbejde
Red Barnet og JYSK samler ind til børn på flugt
Ny Communications & CSR Director hos JYSK NORDIC
JYSK åbner nyt butikskoncept
JYSK bliver sponsor i Bjerringbro-Silkeborg
For 111.111,11 kroner pastiller til handicapidrætten
Red Barnet og JYSK samler ind til Nepal
Lars Larsen køber stor møbelvirksomhed
JYSK åbner i land nummer 38
Tusindvis af elever skal til eksamen i JYSK
JYSK modtager arbejdsmiljøpris
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic

Om JYSK

JYSK er en international detailkæde, der sælger alt til boligen. Kæden er ejet af stifter Lars Larsen, der er kendt som landets førende købmand, som altid har et ’godt tilbud’.

I 1979 åbnede Lars Larsen sin første butik i Aarhus, hvor den i øvrigt stadig ligger. I dag findes der JYSK-butikker i en lang række lande rundt om i verden.

Læs mere på JYSK.dk


Kontakt
E-mail: kundeservice@jysk.com
Telefon: 89397500
Web: www.jysk.dk
Adresse: Sødalsparken 18
Postnummer: 8220
By: Brabrand

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk