JYSK lancerer globalt sortiment på nettet


Dato: 17-10-2016 11:53:46
 

Stigende efterspørgsel på møbler, sengetøj og indretningsartikler i skandinavisk design får JYSK til at udvide kædens onlinesortiment på tværs af flere lande.

Skandinavisk design hitter i hjemmene i hele Europa. Og specielt i Central- og Østeuropa står møbler, tekstiler og indretningsartikler i skandinavisk stil højt på indkøbssedlen.

Den efterspørgsel imødekommer JYSK nu ved at gøre varer, der tidligere kun har været til salg i Nordeuropa, tilgængelige for kunder på tværs af 18 lande.

Det sker i forbindelse med kædens nye kampagne, JYSK Favourites, som promoverer en lang række nye varer på tværs af alle landene.

”JYSK Favourites er startskuddet til en ny, global tankegang, når det gælder vores sortiment. Der vil fortsat være regionale forskelle på, hvilke varer kunderne kan finde i butikkerne. Det nye er, at vi nu udbreder det skandinaviske design til endnu flere kunder online via tablets i butikkerne og i JYSKs webshop,” fortæller Peter Andsager, Executive Vice President, Purchasing, i JYSK.

Helt konkret har 150 varer skiftet hjemsted fra JYSKs distributionscenter i Uldum, Danmark, til virksomhedens distributionscenter i Radomsko, Polen. Det gør det fysisk muligt at levere de nye varer på tværs af endnu flere landegrænser.

Både skandinavisk og globalt design

Også på designfronten har JYSK indtaget en mere global tankegang.

Når flere varer skal kunne sælges i flere lande, skal der nemlig tænkes både skandinavisk og globalt design, allerede inden der købes ind. Det har Katrine Kruuse, Range & Design Manager i JYSK, sikret.

”Vi er for alvor begyndt at bruge trends inden for boligindretning som rettesnore, når vi indkøber nye varer i JYSK. Det giver en god sammenhæng mellem produkterne og gør det lettere for kunderne at sammensætte dem i deres hjem. Og så har vi en klar fordel i vores rødder, for det skandinaviske er virkelig in i store dele af verden. Når vi så giver det skandinaviske et globalt twist, har vi opskriften på succes,” forklarer Katrine Kruuse.

I forbindelse med JYSK Favourites er sortimentet blevet fornyet med en lang række varer, der netop kombinerer det skandinaviske med globale trends, især inden for alsidige møbler, tekstiler og indretningsartikler.

Fakta

  • Det nye, globale onlinesortiment er allerede tilgængeligt i 18 lande.
  • De 18 lande er: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Polen, Tjekkiet, Ungarn, Holland, Slovakiet, Storbritannien, Slovenien, Kroatien, Bosnien-Herzegovina, Serbien, Ukraine, Bulgarien, Rumænien og Grækenland.
  • 150 varer er blevet flyttet fra JYSKs distributionscenter i Uldum, Danmark, til JYSK distributionscenter i Radomsko, Polen.
  • Oplev det globale sortiment på JYSK.dk/JYSK-Favourites

 

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra JYSK:


JYSK fejrer rejsegilde på hovedkontoret
Lars Larsen indtog Belgien
JYSK giver salgstips til Red Barnet
Lars Larsen åbner citybutik i Aarhus, hvor det hele begyndte
Skive får en af Danmarks største JYSK-butikker
Lars Larsen Group præsenterer milliardoverskud
JYSK og Tradium fejrer 25 år med elevuddannelse
Elever overtager JYSK-butikker
Lars Larsen klipper snoren til første citybutik i Jylland
JYSK ny hovedsponsor for Silkeborg-Voel KFUM
JYSK åbner i to nye lande
Butiksansatte belønnes for godt JYSK-år
JYSK fortsætter sin fremgang
Massiv interesse for Cyber Monday i JYSK
JYSK forventer rekordomsætning på Black Friday
Her er Jysk's bedste distriktschef, store manager trainee og elev
JYSK lukker alle butikker
JYSK skruer op for inspirationen
JYSKs ledelse passer butikker
Markant fremgang for JYSK Nordic
JYSK når milepæl i Polen
Lykkehjul giver digitalt boost til JYSK
JYSK åbner i Georgien
JYSK åbner ny butik i Vejle
JYSK leverer varmen til Kirkens Korshær
Stjernespækket kampagne giver JYSK-kunder ordet
JYSK tager første spadestik til udvidelse af distributionscenter
JYSK har valgt partner til 1,5 milliarder aviser
JYSK åbner på Malta
Nu åbner JYSK i Belgien
JYSK-medarbejdere er gladere end gennemsnittet
JYSK fordobler salget på nettet
JYSK genåbner i Vejle den 12. maj
320 JYSK-butikker får elektroniske hyldeforkanter
JYSKs kunder giver over 100.000 kroner til Red Barnet
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic
Klar med integration på JYSK
Elever overtager JYSK-butikker
JYSK søger over 100 elever
JYSK leverer nyt rekordresultat
Lars Larsen-kæder ny hovedsponsor for Red Barnet
Her er årets butik og årets medarbejdere i JYSK
JYSK afprøver nyt butiksdesign
JYSK og Kirkens Korshær indgår samarbejde
Red Barnet og JYSK samler ind til børn på flugt
Ny Communications & CSR Director hos JYSK NORDIC
JYSK åbner nyt butikskoncept
JYSK bliver sponsor i Bjerringbro-Silkeborg
For 111.111,11 kroner pastiller til handicapidrætten
Red Barnet og JYSK samler ind til Nepal
Lars Larsen køber stor møbelvirksomhed
JYSK åbner i land nummer 38
Tusindvis af elever skal til eksamen i JYSK
JYSK modtager arbejdsmiljøpris
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic

Om JYSK

JYSK er en international detailkæde, der sælger alt til boligen. Kæden er ejet af stifter Lars Larsen, der er kendt som landets førende købmand, som altid har et ’godt tilbud’.

I 1979 åbnede Lars Larsen sin første butik i Aarhus, hvor den i øvrigt stadig ligger. I dag findes der JYSK-butikker i en lang række lande rundt om i verden.

Læs mere på JYSK.dk


Kontakt
E-mail: kundeservice@jysk.com
Telefon: 89397500
Web: www.jysk.dk
Adresse: Sødalsparken 18
Postnummer: 8220
By: Brabrand

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk