Lykkehjul giver digitalt boost til JYSK


Dato: 06-10-2016 11:36:16
 

Et digitalt lykkehjulsspil på JYSK.dk har givet tusindvis af abonnenter til nyhedsbreve og skabt stort engagement på Facebook.

Flere end 50.000 deltagere, 15.000 nye abonnenter til nyhedsbreve og en million likes, kommentarer og delinger på Facebook.

Det er nogle af de resultater, som et digitalt lykkehjulsspil har givet boligkæden JYSK i løbet af to uger i september.

”Formålet med lykkehjulet var at engagere vores kunder på en ny måde. Forbrugere bliver i dag bombarderet med mange indtryk og muligheder for at deltage i forskellige konkurrencer. Derfor ville vi gerne lave en kortvarig kampagne, hvor brugeren med det samme kunne se med, om de havde vundet. Det har tydeligvis givet pote,” siger Hanne Bang Vorre, E-Business Director i JYSK.

Nem og hurtig deltagelse gav succes

På JYSK.dk kunne deltagerne dreje lykkehjulet én gang per dag, hvorefter de straks fik at vide, om de havde vundet en præmie, en ekstra tur eller lodder i lodtrækningen om hovedgevinsten, som var en dobbelt elevationsseng.

I alt deltog 52.000 mennesker i lykkehjulsspillet, og hver deltager gav i gennemsnit lykkehjulet fem snurreture.

På Facebook opnåede konkurrencen en samlet rækkevidde på næsten 700.000 brugere, og opslagene, der promoverede lykkehjulet, blev liket, kommenteret og delt mere end en million gange.

”Vi er meget glade for resultatet af kampagnen, som er gået over al forventning. Brugerne har virkelig taget kampagnen til sig. Den lave barriere for at deltage kombineret med de mange præmier har været grundlaget for spillets succes,” siger Hanne Bang Vorre.

Lykkehjulet rullede på JYSK.dk fra 3.-17. september 2016.

Fakta

  • Lykkehjulet rullede på JYSK.dk i 15 dage
  • 52.000 deltagere spillede i snit fem gange hver
  • 15.000 skrev sig op til at modtage JYSKs nyhedsbreve
  • 700.000 brugere blev nået via Facebook

Opslag på Facebook blev liket, kommenteret og delt mere end en million gange

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra JYSK:


JYSK fejrer rejsegilde på hovedkontoret
Lars Larsen indtog Belgien
JYSK giver salgstips til Red Barnet
Lars Larsen åbner citybutik i Aarhus, hvor det hele begyndte
Skive får en af Danmarks største JYSK-butikker
Lars Larsen Group præsenterer milliardoverskud
JYSK og Tradium fejrer 25 år med elevuddannelse
Elever overtager JYSK-butikker
Lars Larsen klipper snoren til første citybutik i Jylland
JYSK ny hovedsponsor for Silkeborg-Voel KFUM
JYSK åbner i to nye lande
Butiksansatte belønnes for godt JYSK-år
JYSK fortsætter sin fremgang
Massiv interesse for Cyber Monday i JYSK
JYSK forventer rekordomsætning på Black Friday
Her er Jysk's bedste distriktschef, store manager trainee og elev
JYSK lukker alle butikker
JYSK skruer op for inspirationen
JYSKs ledelse passer butikker
JYSK lancerer globalt sortiment på nettet
Markant fremgang for JYSK Nordic
JYSK når milepæl i Polen
JYSK åbner i Georgien
JYSK åbner ny butik i Vejle
JYSK leverer varmen til Kirkens Korshær
Stjernespækket kampagne giver JYSK-kunder ordet
JYSK tager første spadestik til udvidelse af distributionscenter
JYSK har valgt partner til 1,5 milliarder aviser
JYSK åbner på Malta
Nu åbner JYSK i Belgien
JYSK-medarbejdere er gladere end gennemsnittet
JYSK fordobler salget på nettet
JYSK genåbner i Vejle den 12. maj
320 JYSK-butikker får elektroniske hyldeforkanter
JYSKs kunder giver over 100.000 kroner til Red Barnet
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic
Klar med integration på JYSK
Elever overtager JYSK-butikker
JYSK søger over 100 elever
JYSK leverer nyt rekordresultat
Lars Larsen-kæder ny hovedsponsor for Red Barnet
Her er årets butik og årets medarbejdere i JYSK
JYSK afprøver nyt butiksdesign
JYSK og Kirkens Korshær indgår samarbejde
Red Barnet og JYSK samler ind til børn på flugt
Ny Communications & CSR Director hos JYSK NORDIC
JYSK åbner nyt butikskoncept
JYSK bliver sponsor i Bjerringbro-Silkeborg
For 111.111,11 kroner pastiller til handicapidrætten
Red Barnet og JYSK samler ind til Nepal
Lars Larsen køber stor møbelvirksomhed
JYSK åbner i land nummer 38
Tusindvis af elever skal til eksamen i JYSK
JYSK modtager arbejdsmiljøpris
JYSK NORDIC udvider IT-samarbejde med Netic

Om JYSK

JYSK er en international detailkæde, der sælger alt til boligen. Kæden er ejet af stifter Lars Larsen, der er kendt som landets førende købmand, som altid har et ’godt tilbud’.

I 1979 åbnede Lars Larsen sin første butik i Aarhus, hvor den i øvrigt stadig ligger. I dag findes der JYSK-butikker i en lang række lande rundt om i verden.

Læs mere på JYSK.dk


Kontakt
E-mail: kundeservice@jysk.com
Telefon: 89397500
Web: www.jysk.dk
Adresse: Sødalsparken 18
Postnummer: 8220
By: Brabrand

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk