Forårsudgaven af effektivt annoncemedie er klar


Dato: 11-05-2020 06:54:12
 

Det er ikke så mange år siden, at postkasser overalt i Danmark bugnede af reklamer og tilbudsaviser, der for en stor dels vedkommende blev båret direkte videre til skraldespanden. Eller i bedste fald blev kigget overfladisk igennem på køkkenbordet, inden de blev arkiveret lodret.

Spild af alles tid og penge. Med mindre altså, at man tilbyder modtagerne indhold, som de rent faktisk finder interessant og attraktivt. Og hvis indholdet så ovenikøbet skaber værdi, omsætning og flere loyale kunder for afsenderens samarbejdspartnere, ja så er det jo win-win.

Og det er lige præcis tilfældet hos Danmarks største indkøbsfællesskab, Forbrugsforeningen, der leverer medlemsmagasinet, F-Bladet, gratis og direkte til 225.000 medlemshusstande.

Et annoncemedie der rent faktisk bliver læst

“Der er ingen tvivl om, at F-Bladet bliver læst, og at vores medlemmer er glade for indholdet. Vi har nemlig spurgt dem*,” fortæller administrerende direktør Finn Borgquist . “71% af medlemmerne svarede, at de læser F-Blad et hver eneste gang der lander et nyt nummer i postkassen . Fire ud af fem læsere har benyttet en eller flere af bladets bonusmuligheder - eller overvejer at gøre det.”

Forårsnummeret af F-Bladet er netop udkommet i et oplag på knap 200.000. Det indeholder, ligesom de øvrige tre årlige udgivelser, en blanding af redaktionelle artikler med nyheder og inspiration, suppleret med gode, reelle bonustilbud fra de af Forbrugsforeningens 4500 butiks- og webshop-partnere, som har benyttet sig af muligheden for at medvirke i forårsudgaven.

Friluftsliv, havehygge og onlineshopping for børnefamilier

Maj-nummeret af F-Bladet bærer præg af, at det er forår. Og at Forbrugsforeningens mange partnere, trods corona-begrænsninger og løftede pegefingre, stadig byder på masser af inspirerende oplevelser, services og varer med bonusmulighed, fx i forbindelse med udeliv i skoven, på stranden, i haven eller måske bare hjemme på altanen. Der er selvfølgelig også tip til bestilling af god take-away og vin, skønne feriemuligheder i Danmark og et helt nyt online shoppingkoncept målrettet børnefamilier. Desuden kan medlemmerne læse om det nye, topsikre betalingskort med chip, som foreningens medlemmer får tilsendt i løbet af sommeren.

Hør mere om F-Bladet og et partnerskab, der skaber flere loyale kunder

Det er let at blive partner i Danmarks største indkøbsforening. Hvis du har en Dankort-forbindelse, klarer vi resten. Du skal bare tage godt imod flere loyale kunder, som handler hos dig oftere og køber mere end gennemsnittet.

Se mere her:

Du er også velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 (9.30 - 16.00) eller skrive til salg@fbf.dk

* Kilder: Analyseinstituttet Wilke og egen undersøgelse .

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Forbrugsforeningen:


Ny undersøgelse: Dette loyalitetskoncept har Danmarks mest loyale kunder
Førende sportskæde: Vi skal altid være, hvor kunderne er
Ny stærk konkurrencefordel til Forbrugsforeningens samarbejdspartnere
Sådan øger butikker og webshops forårsomsætningen
Gør din forretning til et aktivt tilvalg - så tiltrækker og fastholder du flere loyale kunder som køber mere
Kender du de 5 gode grunde til at blive partner i Forbrugsforeningen?
Vigtigere end nogensinde at tiltrække og fastholde flere loyale kunder
Sådan tænkte Forbrugsforeningen kreativt og hjalp sine samarbejdspartnere i en svær tid
Måltidskasserne boomer
Omsætningsrekord og medlemsfremgang i Danmarks største indkøbsforening
Partnere vender tilbage, når kunderne siver til konkurrenten
Sådan får du ekstra digitale kontaktpunkter og adgang til flere købestærke kunder
Medlemsblad understøtter medlemmernes loyalitet
Kampen om loyale kunder vindes med unikt kort

Om Forbrugsforeningen

Forbrugsforeningen er et stærkt loyalitetskoncept, der samarbejder med flere end 4.000 fysiske butikker og heraf 500 webshops, som gennem samarbejdet får adgang til en attraktiv og pengestærk kundegruppe, der kommer oftere og køber mere, når de kan anvende Forbrugsforeningens betalingskort. 

Forbrugsforeningen er en kundeklub med veldokumenteret effekt. Som partner kan du få flere loyale kunder, som ikke bare har større basketsize og højere frekvens, men også er mindre prisfølsomme. Ifølge foreningens egne data handler medlemmerne op til 12-100% oftere og kommer op til 18-57% mere i indkøbskurven end gennemsnittet.

I CBS-undersøgelsen ’Loyalitet i turbulente tider’ (2023) kom Forbrugsforeningen (i lighed med en tilsvarende undersøgelse fra 2015 og 2016) på NPS-førstepladsen, senest med en Net Promotor Score på 43.

Desuden fremgik det af undersøgelsen, at 9 ud af 10 (92%) medlemmer af Forbrugsforeningen gav udtryk for, at ’monetær belønning (altså muligheden for at optjene bonus) er vigtigt for deres medlemskab’.

Forbrugsforeningen er Danmarks ældste og største medlemsejede kundeklub. Foreningen er en del af den danske andelsbevægelse og har siden har siden 1886 skaffet fordele til foreningens medlemmer samt omsætning til de tilknyttede danske butikker og webshops.

Vil du vide mere om dine muligheder for et samarbejde, er du velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 eller til at læse mere på Jatak.fbf.nu


Kontakt
E-mail: fbf@fbf.dk
Telefon: 33 18 86 20
Web: www.forbrugsforeningen.dk
Adresse: Knabrostræde 12
Postnummer: 1210
By: København. K.

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk