Medlemsblad understøtter medlemmernes loyalitet


Dato: 06-09-2019 14:44:39
 

Forbrugsforeningens medlemsblad udkommer gratis til alle medlemmer 4 gange om året og er sammen med foreningens samlede marketingspakke med til at understøtte medlemmernes høje loyalitet overfor de tilknyttede butikker.

I den nye udgave af Forbrugsforeningens medlemsblad kan de 220.000 medlemmer blandt andet læse om måltidskasser og færdigretter i leverandør-tjekket, der viser forskellene hos Skagenfood, Retnemt, Simple Feast og Homemate - og deres særlige fordele hver i sær.

Der er inspiration til eventyrlige og uhyggelige oplevelser i artiklen om Halloween og gys i efterårsferien, hvor bl.a. Legoland, Bakken og BonBonland åbner igen.

Rejselitteratur er et tilbagevendende og populært emne i bladet. I denne udgave finder man bl.a. TUI’s miniguide til Tyrkiet og Marmariskysten; ligesom der naturligvis er en række attraktive tilbud fra rejseudbydere, butikker og kæder i hele landet.

F-Bladet er et af de mest læste medlemsblade i Danmark, det kendes af 82% medlemmerne og læses hyppigt af 65%. 82% af dem, der kender bladet, har brugt eller overvejet at bruge et eller flere af bladets tilbud. Kilde: Wilke undersøgelse juni 2017.

Læs F-Bladet her

 

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Forbrugsforeningen:


Ny undersøgelse: Dette loyalitetskoncept har Danmarks mest loyale kunder
Førende sportskæde: Vi skal altid være, hvor kunderne er
Ny stærk konkurrencefordel til Forbrugsforeningens samarbejdspartnere
Sådan øger butikker og webshops forårsomsætningen
Gør din forretning til et aktivt tilvalg - så tiltrækker og fastholder du flere loyale kunder som køber mere
Kender du de 5 gode grunde til at blive partner i Forbrugsforeningen?
Vigtigere end nogensinde at tiltrække og fastholde flere loyale kunder
Sådan tænkte Forbrugsforeningen kreativt og hjalp sine samarbejdspartnere i en svær tid
Forårsudgaven af effektivt annoncemedie er klar
Måltidskasserne boomer
Omsætningsrekord og medlemsfremgang i Danmarks største indkøbsforening
Partnere vender tilbage, når kunderne siver til konkurrenten
Sådan får du ekstra digitale kontaktpunkter og adgang til flere købestærke kunder
Kampen om loyale kunder vindes med unikt kort

Om Forbrugsforeningen

Forbrugsforeningen er et stærkt loyalitetskoncept, der samarbejder med flere end 4.000 fysiske butikker og heraf 500 webshops, som gennem samarbejdet får adgang til en attraktiv og pengestærk kundegruppe, der kommer oftere og køber mere, når de kan anvende Forbrugsforeningens betalingskort. 

Forbrugsforeningen er en kundeklub med veldokumenteret effekt. Som partner kan du få flere loyale kunder, som ikke bare har større basketsize og højere frekvens, men også er mindre prisfølsomme. Ifølge foreningens egne data handler medlemmerne op til 12-100% oftere og kommer op til 18-57% mere i indkøbskurven end gennemsnittet.

I CBS-undersøgelsen ’Loyalitet i turbulente tider’ (2023) kom Forbrugsforeningen (i lighed med en tilsvarende undersøgelse fra 2015 og 2016) på NPS-førstepladsen, senest med en Net Promotor Score på 43.

Desuden fremgik det af undersøgelsen, at 9 ud af 10 (92%) medlemmer af Forbrugsforeningen gav udtryk for, at ’monetær belønning (altså muligheden for at optjene bonus) er vigtigt for deres medlemskab’.

Forbrugsforeningen er Danmarks ældste og største medlemsejede kundeklub. Foreningen er en del af den danske andelsbevægelse og har siden har siden 1886 skaffet fordele til foreningens medlemmer samt omsætning til de tilknyttede danske butikker og webshops.

Vil du vide mere om dine muligheder for et samarbejde, er du velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 eller til at læse mere på Jatak.fbf.nu


Kontakt
E-mail: fbf@fbf.dk
Telefon: 33 18 86 20
Web: www.forbrugsforeningen.dk
Adresse: Knabrostræde 12
Postnummer: 1210
By: København. K.

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk